Woensdag, 14 september

14 september 2016 - Monaco, Monaco

Bonjour mes amis ,
Gisteren nadat we Calvi bezocht te hebben weer naar het schip de Oosterdam, even wat drinken en toen relaxen op het dek!
Was van korte duur want het begon te onweren en regenen, toen maar een ijsje gegeten en naar de hut gegaan waar we gezelli een filmpje hebben gekeken, Samba! De acteur van Intouchables!
Het diner was wederom voortreffelijk en daarna hebben we de show van de komediant Rikki bijgewoond, hij was erg grappig.

Afijn en dan nu in Monaco, Monte Carlo, ook hier hebben we het paleis met wisseling van de wacht al eens bekeken en ook de paleistuin met veel historie over Grace Kelly , dus we besloten de andere kant op te gaan.
Het is echt niet normaal, decadent,wat een luxe, wat een rijkdom, wat een jachten, wat een auto's, wat een luchtvervuiling.....ongelofelijk, afijn een Ferrari garage had ook nog 2ehands Ferrari's staan, maar we vonden de kleur niet mooi
Een prachtige wandeling met overal waar je kijkt schitterende gebouwen.
Ook hier weer onweer en betrekken van de lucht, er waait nu een briesje terwijl we op dek 3 op een mooie ligstoel met dik kussenuitzicht hebben op de fraaie rijkdom van Monaco.Als het lukt zo nog naar de fotootjes kijken, want die staan volgens mij niet goed
Vanavond gaan we een show van de Oosterdam dansers en zangers bekijken en daarna natuurlijk weer BB King!
Au revoir......