vrijdag 22 januari 2016

22 januari 2016

Een hele goeie morgen reisloglezers

Jaja, weer een nachtje en dagje voorbij, tjonge wat gaat het snel!
Vanmorgen volledig uitgerust met water,haha, onmisbaar hier, rugzakje, want ja je weet het nooit, pet mee sandaaltjes aan, hahaha, ook nodig met die gaten in de stoep, geld en telefoon, want je weet het niet en natuurlijk luchtig gekleed op weg.
Bestemming??? Tja, de weg van het strand volgen, want dat hadden we nog niet gedaan!
Het was super leuk en interessant om de grote verschillen te zien tussen luxe villa's en kleine krotjes.
Gelukkig werd er wel aangegeven met een bord welke kant we heen moesten indien er een "tsunami" kwam. ( zie foto van het bord) Veel om ons heen gekeken en uiteindelijk een weggetje ingeslagen....toen....zijn we verdwaald....haha.....wat een marathon zeg, lopen en lopen...eerst maar weer een terrasje opgezocht en een colaatje gedronken, meteen maar gevraagd waar Sanur was...Men keek ons aan...haha...of ze er nooit van gehoord hadden.
Inmiddels waren we door onze watervoorraad heen en besloten te vragen of men wist waar Hardy's was, dat is een hele grote supermarkt hier in de buurt en dat moest men toch weten!
En ja hoor, beet, nog 1 km lopen (in de hitte pfff) .
Het leken 10 km hahaha maar ineens stonden we er voor! En wat bleek, we hadden idd zo'n 10 km afgelegd.
Daar even lekker gegeten en gedronken, wat fruit gescoord en een taxi teruggenomen, dat snappen jullie wel hé?
Het was een heel bijzonder dagje, weer veel gezien en genoeg cultuur opgesnoven! Heerlijk.
Nu aan de wijn bij onze "villa" super, weer zo'n fijne dag, ennnuhhh gegeten in een superleuke tent, indonesisch, leuk ingericht met een soort van winkeltje, bleek een Nederlandse eigenaar te hebben, hij kwam toevallig ook en we hebben nog een tijdje met hem gesproken. Iedereen die daar at kreeg als dank een presentje, een klein yingyang hangertje, mooi gebaar.....tot morgen...wordt vast vervolgd....