Zaterdag 10 september

10 september 2016 - Palma, Spanje

Ola en goeiemiddag vanuit een nu bewolkt en regenachtig Mallorca
Vanmorgen na een uitgebreid ontbijtje, de shuttlebus naar Palma gepakt.
Ook hier, zoals in heel Spanje, fantastische oude gebouwen, kerken en kathedraal, het lijkt eentonig, maar het is zo prachtig.
Vanmorgen scheen de zon nog, gelukkig had ik in Alicante weer een hoedje gescoord
We hebben niet zo heel ver gelopen, hebben we toch beide last van, maarrrrr dat was natuurlijk ook de reden om te cruisen
Gisteravond weer genoten van de show en BB King,
Dansen is voor ons nu nog even niet aan de ordewe wippen gewoon mee op de stoel
Nog nooit zoveel jachten en andere boten gezien in een haven, wow, ongelofelijk
We zitten nu op het dek binnen te genieten van een ijsje en een glaasje sauvignon blancmmmmm en .....met een prachtig uitzicht op Mallorca, wat een luxe.
Morgen hebben we een zeedag, lekker relaxed, hoop dat het droog is, hahaha.
Voor de zekerheid.....want ik weet niet of het vandaag nog gaat lukken....tot ...schrijfs....