dinsdag 26 januari 2016

26 januari 2016

Hoi hoi,

Wat een regen zeg, met bakken kwam het eruit, de hele nacht en ochtend door, ik hoop dat de korte video opname van vanmorgen een idee geeft .

"Diehards"als we zijn gingen we na het ontbijt heel relaxed op weg door de tientallen steegjes van Sanur, bewapend met een enorme paraplu van het hotel!
Iedere keer weer vallen leuke, mooie en gekke dingen op, maar dat het leven hier even plat ligt met regen is een ding wat zeker is!
Goed uitkijken dat je niet over de talrijke offerbakjes struikelt.

Na de lunch, heerlijke avocado salade met prawns en een lekker koud bintang biertje, vonden we het tijd om terug te gaan en gelukkig was het inmiddels ook droog geworden

In de namiddag gingen we weer met boekjes in de tas op weg naar ligbedjes op het strand, het is niet druk, er liggen een aantal mensen en "Wim" is er ook, zijn vrouw ook maar die ligt meestal 6 tot 8 stoelen van hem vandaan!
Hij is 75 jaar en roept naar iedereen dat Piet en hij wat gemeen hebben omdat hij ook van Curaçao komt, zijn vader werkte bij de Shell.
Afijn Piet moet dan fotootjes van hem maken, want zegt hij, voor mijn datingsite, we liggen wel in een deuk hoor, hij heeft een verhalen, nou nou en iedereen neemt hem dan in de maling!
Soms wel respectloos over zijn vrouw....niemand snapt hoe dat nou zit met die twee!

Hopen dat het morgen droog is, maar volgens de lokale bevolking gaat het weer regenen....pfff ....maar we vermaken ons prima hoor, nog steeds, alleen als het vertrek dichterbij komt dan......

Tillen tomorrow