maandag 25 januari 2016

25 januari 2016

Selamat pagi,

Eerst wil ik jullie, lezers en lezeressen van dit reislog, bedanken voor de leuke reacties die jullie gestuurd hebben, superleuk!

Vanmorgen stonden we op en het kletterde van alle kanten, veel regen, met bakken kwam het de lucht uit!
Het ontbijt was overdekt nu en aan de overkant waar we s'middags high tea hebben, het bleef maar regenen en je denkt dat het dan wat gaat afkoelen, ho maar, echt niet...nou klein beetje dan!

Onze fietsen stonden nog tegen de tempel aan en waren natuurlijk drijfnat, we besloten om ze terug te brengen, want in de regen hier fietsen is helemaal niets! Wij op weg ennnuhhh. ...wat is dat nou weer, mijn trappers.....ojee...mijn ketting lag eraf....tjonge...meteen kwam een taxichauffeur helpen, met een collega en met een stukje hout als gereedschap legden ze de ketting er weer op...lachunhhhh. ..eerlijk....hihiho
Afijn de fietsen afgeleverd en lopend weer op ontdekking, want dat er veel te ontdekken is is een ding wat zeker is, wat dacht je van de vuilnisbelt? Als je goed oplet ligt er overal troep in de dorpen!

Leuk om de bikes te fotograferen, deze jongen bezorgde rijst!

In het tempeltje was net geofferd en de poes die er lag dacht miauw, lekker smullen, geen idee wat er in het offerbakje lag, het was in ieder geval smullen geblazen.

We hadden vandaag niet zoveel puf om veel te ondernemen en daarnaast was het weer slecht, veel regen, dus na een flinke wandeling en een lekkere lunch besloten we aan zee onder de parasol (nu tegen de regen) een boek te gaan lezen, want het was super rustig, Bali lag PLAT!

Heerlijk was het, een vrouwtje kwam langs met fruit en we namen passievrucht die zij voor ons open sneed met een gigantisch groot mes!

S'avonds was echt een gekkenhuis,we gingen eten in het restaurantje naast ons hotel, omdat er steeds buien kwamen, dus we bleven in de buurt!

Er waren meer mensen die zo dachten en wij hadden alleen nog een plekje binnen, buiten zat het helemaal vol!
Afijn, na 5 minuten begon het te stortregenen en iedereen holde naar binnen, maar er was geen plek meer, gekkenhuis,echt hahaha, wij zagen het vanuit ons plekje, de obers haalden tafels naar binnen en stoelen en een drukte van jewelste, of ze nog wisten wie wat besteld had????? Geen idee....

Sampai bertimu. ......