donderdag 28 januari 2016

28 januari 2016

Hahaha, ging geloof ik niet helemaal goed, het ieniemienieverslagje van woensdag, wel...maakt niet uit, hier ben ik weer

In het begin leken afstanden hier enorm, en nu we eraan gewend zijn is het een fluitje van een cent om rond en in Sanur te lopen, we (althans Piet kent) de weg erg goed, ik kan overal verdwalen, mijn oriëntatie is nul komma nul

Sinds gistermiddag is het hier weer lekker weer, maar och och wat hebben we een wind gehad ineens, de lokale renden alle kanten op om alles goed af te dekken, wij zaten relaxed binnen en zagen het allemaal aan!

We hebben naast onze kamer ook een tuin hoor, echt, alleen we zitten er niet, te heet, we zitten wel op ons terras voor de kamer, heerlijk met een wijntje en wat kaas....mmmmmm

We beseffen dat we morgen terug gaan, ook dat is weer fijn hoor, hebben we ook zin in.
Met de regen zijn we niets meer gaan ondernemen, want zoals je op de video hebt kunnen zien, is de regen heftig en langdurig, niet zoals op Curaçao, ff een buitje.

Tuurlijk wel hier in de omgeving, alles is leuk en mooi, de bomen worden ook hier gesnoeid en als je goed kijkt op de foto zie je een man in de boom zitten, nee nee niks geen ladders!
Ach ach wat een klein puppie tjee, schatje hoor! Meenemen gaat niet hoor dat vindt men niet goed gelukkig!

Vanmorgen zat alles dicht van de mist, je kon het eiland tegenover ons niet meer zien liggen, we zij een heel eind gaan wandelen, heerlijk langs die kust.Bij Lutthus koffieshop heerlijk geluncht en een geweldige milkshake gedronken.

Gisterenavond "Wim" nog even gedag gezegd en zijn vrouw natuurlijk, lachunhhhh, lachunhhhh wat een man!

Vanmiddag was het weer swimming time, nu in een van de zwembaden die dit hotel ons biedt, boekjes weer mee, even bijkletsen met medegasten ,wat een rust....

Piet is nog even naar de receptie gegaan, we moeten nu om 12:00 uur de kamer af, dus we hebben afgesproken bij te boeken tot 19:00 uur, om 21:00 uur worden we opgehaald en om 01:00 uur, volgende morgen, gaan we vliegen.

Hopelijk goede nachtrust en....als het kan....schrijf ik morgen nog even....afhankelijk van wifi....

1. Ina en A3:
    Lieve mensen
    We hebben genoten van jullie leuke verslag.
    En we wensen jullie een goede vlucht.
    Groeten en liefs A3 en Ina.
  2. Brigitte:
    28 januari 2016
    Een hele goede reis terug. Tot gauw