vrijdag 29 en zaterdag 30 januari 2016

31 januari 2016

Hello, it is me again ,

Vanavond om negen uur worden we opgehaald, gelukkig mochten we tot zeven uur gratis, jawel, gratis op de kamer blijven , omdat we een verhuizing achter de rug hadden, dus ff dealtje gesloten! Was super hoor, we hadden de hele dag nog en zijn er lekker opuit getrokken,
Goed weer, wel heel hoge vochtigheidsgraad.
Toen we terugkwamen zijn we gaan inpakken, douchen en natuurlijk weer eten!!!
Neemt niet weg dat we ook erg veel zin hebben in een zalfje met gebakken aardappeltjes en salade, na al dat heerlijke Balinese en Indonesische eten.

De bus was mooi op tijd, op naar het vliegveld
Denpasar!!!
Na een aantal uren wachten. ..ff wachten nog....konden we boarden, moe waren we wel!

DAAAAG BALI....WE HEBBEN GENOTEN!!!

Slaappillen genomen en gelukkig even geslapen, wat een reis zeg, zo lang, ruim 9 uur voor we in Doha, Qatar landden.

Gelukkig korte tussenstop van 1,5 uur, nog even fotootje geschoten.

Van Doah naar Amsterdam, bijna 7 uur!
Dennis, Gelisa en...Boefie kwamen ons ophalen, erg leuk en fijn om ze weer te zien.
Ook weer heerlijk om thuis te zijn!

1. Klasien:
    1 februari 2016
    Lieve Annet en Piet,
    Wat een geweldig reisverslag hebben jullie gemaakt!!! Jullie hebben ontzettend veel ondernomen en gezien, prachtige foto,s wat een belevenis !!! Super genoten denk ik !!
    Sorry, dat ik niet eerder gereageerd heb ,kon even niet anders, bel je deze week, oké?
    Liefs van ons XXXX
  2. Santien:
    19 februari 2016
    Hoi Annet, je reisverslag gelezen en wat een mooie reis. Leuk verslag ook. Ik vertrek 1 april voor een rondreis door Bali en ga dan ook nog een paar dagen naar Gili Trawangan.
    Kun je me vertellen of het zinvol is om euro biljetten mee te nemen? Waar rekenen ze het liefst mee af?
    Ik heb er veel zin in,
    groetjes