Vrijdag 15 januari 2016

15 januari 2016 - Denpasar Selatan, Indonesië

Vandaag relaxen hoor, lekker op een bedje aan het strand, boekje mee....
De vloed was hoger dan andere dagen en er stond ook een beetje wind dus dat was fijn!
Toen de zee in, niet om af te koelen hoor de zee is hartstikke warm (goed voor de spieren )maar het voelde vies, allemaal plastic wat van de zee kwam en er zat zelfs een plastic tas om mijn voet!
De maat was vol!!! Op een oppervlakte van hooguit 10 meter had ik al 2 plastic zakken vol plastic gesprokkeld!!! Vreselijk! Een vrouw kwam mij helpen en we verzamelden nog meer! Binnen no time kwamen er 2 jongens van het hotel meehelpen, ze hadden een grote zak meegenomen en ook deze zat weer helemaal vol! Super goede aktie, nog 2 jongens erbij en ja hoor.....vele handen....
Men sprak over de aktie en dat is goed!!!!Een klein ietsiepietsie meegeholpen aan het milieu!jammergenoeg hebben wij er geen foto's van gemaakt

s'Avonds zijn we het dorp ingelopen op zoek naar een leuk tentje, we hadden gehoord dat ergens achter het hotel gezellige, echt Indonesische eettentjes waren en ja hoor, erg gezellig, lekker en heel apart, zo'n idee als Plaza Bieu op Curaçao, daar koken Antilliaanse vrouwen en hier Indonesische, heeeeerlijk gesmuld!