Zaterdag 16 januari 2016

16 januari 2016 - Denpasar Selatan, Indonesië

Wat een dag zeg!!! Tjonge tjonge.....terwijl ik dit schrijf knalt het buiten, iedere avond want.....vuurwerk is gewoon te koop en mag ook dus afgestoken worden!!! We dachten het ontvlucht te zijn
Vanmorgen even met de taxi naar Sanur geweest, gezelli, en vanmiddag "rund um hause" want 1 activiteit per dag is voldoende in deze hitte
Aan het einde van de middag weer de zee bezocht, zo gezellig, wijntje erbij en de lokale bevolking was aan het genieten van hun vrije zaterdag! Superleuk! Het was heel druk! Wij zaten te genieten onder het parasolletje.....en in de verte zagen we dat het regende ☁☔
Afijn uiteindelijk kamerwaartsgegaan en bij binnenkomst lag er een brief of we ons bij de receptie wilden melden!
Piet erheen, bleek dat we moesten verhuizen omdat er een dakrenovatie plaatsvond......pfffff.....ECHT HÉ. ...HEBBEN WIJ WEER.........wat een gedoe zeg.........tja ......Piet is eerst even gaan kijken of het wel een mooie kamer was, want wij hadden een prima kamer! Nou, dit bleek een hele grote prachtige Village te zijn, maar goed, had van ons niet gehoeven...het zij zo.....de bellboy bracht alles over, wij natuurlijk ook en je bent weer hartstikke druk, dus ja, we baalden! !!!
Daarna gedoucht, we kregen een voucher voor gratis diner en een glas wijn, ach ja.....het leed werd wat verzacht☺alles weer opnieuw indelen en opruimen, wat een werk!
Gauw gedoucht en nog een eettentje gezocht die open was.....want trek hadden we......dit gebeurt ECHT ons weer.., nou ja.......tot ....na hopelijk een rustige nacht hier....morgen