woensdag 13 januari 2016

13 januari 2016

Opeens, vanmorgen verslapen!!! Rennen om nog net ontbijt te nuttigen
Vandaag is Sanur aan de beurt om te ontdekken! Dat wil zeggen, het centrum.
We zijn op zoek gegaan naar een privé chauffeur en dat was snel geregeld, hij zei :"ik breng jullie en wacht tot jullie terug zijn", nou prima toch? Een zeer goede grote auto, trouwens je ziet hier niet anders en het lijkt of iedere man hier chauffeur is We zien hier Toyota's die we in Nederland nog nooit gezien hebben.
Afijn wij mee en hij gaf al aan dat er veel shopjes zijn in Sanur en dat vonden we toch te heetwe besloten dus om de grote supermarkt ,voorzien van airco, te bezoeken! Wat een hoeveelheid aan producten, kleding etc, super om te zien, wat lekkers mee te nemen en dan weer op zoek naar onze chauffeur Gede! En ja hoor daar was hij gelukkig
Met Gede hebben we voor morgen een route besproken, dusssss.nou vroeg op!
Zo, ff lunchen, relaxen, fotootjes nemen van de gigantische mooie tuin en.....wederom lieten we ons verleiden tot een heerlijke Full body massage, wow!
Lekker douchen en dineren en de dag is alweer voorbij, pfff jammer
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Brigitte:
    13 januari 2016
    Leuke verhalen en mooie foto's. Lekker genieten!
    Xxx Brigitte
  2. Josée:
    14 januari 2016
    Blijf schrijven en foto's maken, het is zooooo leuk dat we jullie zo kunnen volgen !!
    Liefs, Josée
  3. Marlies:
    14 januari 2016
    Oh wat lekker. Als ik de foto's zie komen alle herinneringen weer terug. Zou zo willen ruilen! We volgen jullie blog, hartstikke leuk.
  4. Tini:
    14 januari 2016
    Prachtig wat een mooi land hele mooie foto,s
    geniet maar lekker Liefs Tini Huub en Boefje