Zondag 17 januari 2016

17 januari 2016 - Denpasar Selatan, Indonesië

Goeiesmogges.........in Sanur zagen we een klein winkeltje waar BAWA op stond en allemaal dierenfoto's, nieuwsgierig als we zijn wipten we ff binnen en gingen we een praatje maken! Bleek een dierenorganisatie te zijn, zij zorgen voor dieren op Bali, voor de deur stond ook water en voer en idd kwam er een hond op af! Nu hoorden we weer dat er toch veel zwerfhonden zijn! Afijn zeer goede organisatie! we hebben een 't shirt besteld want de maat was er niet meermisschien kwam het nog ......dan zou ze mailen.
Onderweg lekker geluncht en daarna op naar ons nieuwe onderkomen, nr 222, een super de luxe kamer, valt niets op aan te merken...ach ja en wij Hollanders hebben altijd wat te zeuren toch???

Op het strand werd een romantisch diner voor 2 gegeven, men was druk met versieren!van het prieeltje!
Soms hebben we het idee dat we op de Holland America Lijn zittenzoveel herkenning!
We zaten net even te relaxen en toen kwam men vragen om gemasseerd te worden, tja dat is natuurlijk ook lekker relaxed.....dusssss.......laten doen! Een uur lang full body!
Daarna wijntje en eten in het dorp Sanur, niet aan het strand hoor, nu weer bij de Balinese Plaza Bieu
Xie je